הדרכת הורים פרונטלית

עידן הקורונה גרם לכולנו לחפש ולמצוא פתרונות חדשניים ויצירתיים, שיתנו מענה ותחליף לפגישה פנים-אל-פנים, זו שנבצר מאיתנו לקיים מחשש להדבקה בנגיף.

נכון להיום, פגישות וידאו באפליקציות ושימוש בפלטפורמות של שיחה מרחוק, הפכו להיות דבר סטנדרטי. בעבר הלא רחוק, בתקופת טרום הקורונה, פגישה בזום או שיחה אישית, שבה אדם מופיע במסך המחשב או הטלפון, הייתה שמורה רק למקרים שבהם אותו אדם היה במדינה אחרת או רחוק פיזית במידה שאינה מאפשרת פגישה.

בחלוף הזמן, למדנו להרגיש בנוח עם שיחה מרחוק, גם כאשר מדובר בשיחות ‏אינטימיות יותר המתבצעות בזום, סקייפ או כל אפליקציה אחרת.

‏יחד עם זאת ולמרות כל הנאמר לעיל, אין תחליף לאינטימיות הנוצרת בפגישה פנים אל פנים: האווירה נינוחה יותר, אין מגבלות טכנולוגיות ותמיד יש הרגשה אינטימית ופרטית יותר כאשר המשתתפים בפגישה נמצאים בחדר אחד.

‏חלפו יותר משנתיים מאז פלשה לחיינו מגיפת הקורונה. הבהלה שאחזה בנו בתחילת המגיפה התחלפה בהקפדה על ההנחיות, בכך שסיגלנו לעצמנו הרגלי בטיחות בריאותיים, ובהבנה, שיש להתרגל לחיות לצד המגיפה.

העולם כולו נכנס לשגרה החדשה של חיים לצד הקורונה. ‏חזרנו להיפגש, חזרנו לטוס, חזרנו להתכנס במקומות סגורים – למרות המגיפה. ‏כך גם חזרה לחיינו האופציה של קיום פגישה פנים-אל-פנים. פגישה פרונטלית המאפשרת לנו להתבונן, להבין מקרוב, לחוש טוב יותר את מי שנמצא מולנו וליצור מערכת יחסים אינטימית אישית ובוטחת.

אני מזמינה אתכם להגיע לפגישה פרונטלית, שבה נוכל להכיר, לשוחח, לחלוק חוויות, ולהבין כיצד ניתן לצאת למסע משותף. תהליך שיעשיר אתכם ויתן בידיכם כלים טובים יותר להתמודד עם סיטואציות מורכבות לצד סיטואציות מחיי היום-יום, המשפחתיים, ההוריים והזוגיים.

המסע המשותף שלנו מתחיל בפניה הראשונה שלכם אלי. צרו קשר, אני מחכה לכם.
טניה.

Share on facebook
Share on twitter

Join our free newsletter